Cat de important este ceea ce mancam atunci cand mergem la sala?

breakfast-1209260_960_720.jpg

Am imbratisat de curand regulile unui regim de viata sanatos, ne straduim sa mancam echilibrat, potrivit recomandarilor nutritionistilor, facem multa miscare si, in consecinta, ne-am facut abonament la sala, pentru a ne oferi impulsul necesar si a intensifica eforturile noastre in acest sens.

Si daca am  devenit adeptii unui stil de viata in care miscarea sa ocupe cat mai mult loc si sa fie realizata intr-un mod cat mai eficient, cu rezultate cat mai bune pentru sanatatea noastra in general, pentru conditia noastra fizica si aspectul nostru tot mai atractiv, ne vom stradui sa respectam o serie de reguli in acest sens.

Una dintre acestea, extrem de importanta, este cea referitoare la modul cum mancam atunci cand mergem la antrenamente, astfel incat sa obtinem prin intermediul acestora rezultate optime. Astfel, daca programul ne permite sa efectuam antrenamentele dimineata, atunci este recomandat ca masa sa aiba loc cu o ora inainte de a le incepe.

Iar acest mic dejun special poate fi compus dintr-un iaurt, combinat cu fulgi de ovaz, un exemplu potrivit de carbohidrati cu eliberare lenta, extrem de potrivit pentru efortul pe care il vom sustine, peste o ora, la sala.

Daca suntem in situatia de a efectua antrenamentul dupa-amiaza, pranzul nostru trebuie sa fie unul consistent, care sa ne sustina eficient efortul depus la antrenament si sa ne ofere energie suficienta. Deci este nevoie de toti nutrientii necesari, precum carbohidrati de buna calitate, fibre, proteine, in proportii corecte, vezi proteine de la Decathlon.

Puteti opta pentru friptura cu salata, orez brun, orez salbatic sau peste cu legume inabusite si lamaie ori  paste cu fructe de mare sau legume, meniuri mai consistente, dar care au rolul de a ne da forta necesara la sala. Mai ales atunci cand este vorba despre antrenamente specifice pentru hipertrofie musculara, cand pentru a da randament, cu jumatate de ora inainte de sala, putem lua si un shake cu proteine, care ne va ajuta mult.

De asemenea, in prima ora de dupa incheierea antrenamentului, trebuie sa mancam, pentru a ne echilibra organismul, dupa efortul sustinut. Putem opta pentru carbohidrati de buna calitate, care refac echilibrul glicemic, proteine care fortifica fibra musculara. In schimb, trebuie evitate mancarurile tip fast-food, sosurile, in special cele pe baza de smantana, branza, care combinate cu carne sunt greu de digerat si total nepotrivite atunci cand mergem la sala.

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s